tiistai 7. syyskuuta 2010

Studiotiskt

Ja stackars er som måste stå ut med mina konstiga ord - men dagens skriverier bara måste heta såhär..Jag tänkte nämligen bjuda er på visit till min fotostudio, välkommen!






















Här föds alltså detta kreativa kaos som även ni får ta del av genom bloggen och nätbutiken..skämt o sido så sitter jag ju faktiskt inte ute och skriver och inte med denna tjusiga skrivmaskin heller (att få in texten från den och in i datorn skulle faktiskt kräva en del färdigheter vill jag lova, det går ju inte med någon överföring precis). Faktum är dock att fotostudio har detta varit, har idag fotat grejer som skall in i nätbutiken, ett par dagar till bara så har ni allt möjligt härligt att titta på och handla där! Det var helt underbart väder idag, som om hösten i alla fall lite skulle tycka synd om oss och ge oss lite värme och vänlighet ännu..Det kändes nästan sommar!

Jag drömmer om ett stort rum där jag kan fotografera utan att behöva möblera om halva huset eller springa som en galning när solen går i moln (för att få bilder utan skarpa skuggor), där skulle jag även ta porträtt. Vem vet, kanske en dag..

I dagens studio var det annat intressant att se förutom jag in action, till exempel en sen en..






















..och något som gjorde att man kunde lura sig själv lite lite grann att tro att det ännu är början på allt det härliga..
















Var det nu september eller juni med skirt gröna björklöv..(oj då, gräset väntar på att drängen ska dyka upp. Bara det att hon hinner inte just nu för allt fotandet..)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti